maanantai 23. tammikuuta 2017

Kirja lisää hyvinvointiasi (144 s+209 s)

20 meditatiivista ja rentouttavaa virkkaustyötä: tunnustan, en aio tehdä niistä yhtäkään. (Tai jos sitten yhden maton kuitenkin...)
Ei, virkkaus ei ole minun juttuni, mutta neuloosi on aika pahana. Menin jopa tilaamaan Amerikan Amazonista japaninkielisen neulelehden.

Pöydällä on muutenkin omat neulekirjat (5-10 kpl), jonkin verran omia neulelehtiä (n. 10 niitäkin), sekä - nyt on kyllä pakko tarkistaa Helmetistä kun en jaksa nousta laskemaan- 18 sukkakirjaa. Kyllä, niitä on kirjoitettu noin paljon, pelkistä sukista - eikä Helmetissä edes ole kaikki maailman sukkakirjat.

Ja minä onneton en osaa päättää mitä alkaisin neulomaan...

Mutta toisin kuin nuo neulekirjat, luin Virkkausterapian. Ok, myönnän että hyppäsin noiden ohjeiden yli aika sujuvasti, mutta Mindfullness-harjoitukset olivat hyvin kiinnostavia ja selkeitä. Suosittelen.

Mutta nyt lähden hakemaan kirjastosta ainakin yhden sukkakirjan lisää...

Niin ja täytyy tunnustaa, olen lukenut lisää fantasiaa: Rogues-kirja täytyy valitettavasti palauttaa, ja minä olen vasta sivulla 209.  Täytyy laittaa uudestaan varaukseen, jotta pääsee kirjoittamaan muun tyyppisistä käsitöistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti